  • Data: 2015-08-07 15:16:35
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 00:08:19 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Dlaczego mialby mnie z torbami puszczac? :-) Ja nikomu nie kaze sie samo-
    > zatrudniac, mam malo pracownikow i wszystkim jak jeden to pasuje, bo
    > moga sobie cos na boku dorobic i bez problemu rachunek wystawic, czy w
    > koszta wliczyc sporo rzeczy, zmniejszajac podatek dochodowy :)
    Optymista jesteś. Pasuje im bo wyjścia nie maja póki co bo sam pisałeś że nie stać
    Ciebie na zatrudnianie na etat itp.
    Tak jak piszesz może być przez długie lata i tego w sumie Tobie życzę ale czasami
    wystarczy jeden spór aby pracownik zaczął brudy wyciągać, przed sądem pracy
    dokumentować to i owo.
    Pisałem tu kiedyś o dziewczynie której pracodawca przez lata pozwalał godzinę
    wcześniej na teren zakładu wchodzić bo tak jej PKS pasował i żal było żeby dziewucha
    przed drzwiami stała. Jak trzeba było ją zwolnic to w sądzie pracy tą godzinę jako
    nadgodziny kilka lat wstecz do tyłu wygrała
    Ta kobieta z linku co podałem wyżej podobnie- dopóki było ok to tak jak piszesz
    wszystkim jak jeden pasowało, a skończyło się jak skończyło.