    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG O google maps tym razem
    Date: Wed, 2 Aug 2017 10:19:34 +0200

    W dniu 2017-08-01 o 17:47, Kżyho pisze:

    > Z 5 razy chyba korzystałem z nawigacji Yanosikowej i akurat tu mam
    > wrażenie, że GM sobie radził lepiej. Już nie mówiąc o tym, że zdarzyło
    > mi się, że Yanosik nie znał jakichś adresów.

    Yanosika pamiętam, jak to była jeszcze tylko piszcząca kontrolka ;)
    Później dorobili elementy nawigacji.
    (BTW: Automapę używam na co dzień od jakiejś wczesnej wersji 3.x)

    Natomiast Yanosik ma tę zaletę, że jest bezpłatny (tu ukłon w stronę
    "troglodytów" w TIR-ach, którzy nie potrafią ogarnąć nawet tak prostego
    systemu, natomiast "rzucać mięsem" przez CB umieją).
    Druga zaleta: co kilka tygodni aktualizacja. Niektóre zmiany
    przeszkadzają, niektóre wymagają przyzwyczajenia (zmiana obsługi), ale
    co jakiś czas pojawia się nowsza i IMO lepsza mapa. To jest istotna zaleta.

    AM też nie zna niektórych adresów. Albo radzę sobie dając adres który
    może być obok (np. brak ul. Polnej 73, to daję do Pilnej 71), albo
    szukam danych gdzie indziej, choćby w Google Maps Steet View, a do AM
    wrzucam koordynaty.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam