    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG O google maps tym razem
    Date: Wed, 2 Aug 2017 11:25:56 +0200

    W dniu 2017-08-02 o 10:19, Adam pisze:
    > Yanosika pamiętam, jak to była jeszcze tylko piszcząca kontrolka ;)
    > Później dorobili elementy nawigacji.
    > (BTW: Automapę używam na co dzień od jakiejś wczesnej wersji 3.x)
    >
    > Natomiast Yanosik ma tę zaletę, że jest bezpłatny (tu ukłon w stronę
    > "troglodytów" w TIR-ach, którzy nie potrafią ogarnąć nawet tak prostego
    > systemu, natomiast "rzucać mięsem" przez CB umieją).
    > Druga zaleta: co kilka tygodni aktualizacja. Niektóre zmiany
    > przeszkadzają, niektóre wymagają przyzwyczajenia (zmiana obsługi), ale
    > co jakiś czas pojawia się nowsza i IMO lepsza mapa. To jest istotna zaleta.

> [...]

    Teraz już nie, ale ze 3-4 lata wstecz baaardzo dużo służbowo na AM
    jeździłem i była zdecydowanie "the best" na Polskę. Naprawdę rzadko się
    zdarzało, że jakiegoś adresu nie znała. I chyba tylko raz mi się
    zdarzyło, że poprowadziła mnie w ulicę, gdzie był zakaz wjazdu
    (podejrzewam, że jakaś świeża dość zmiana, o której nie zostali
    poinformowani).
    A tak, to naprawdę dobrze to działało, choć oczywiście na znanym dobrze
    terenie, byłem w stanie pojechać sobie ciekawszymi/szybszymi trasami
    bocznymi niż by AM mi wyznaczyło.

    Z Yanosika korzystam cały czas, ale nie jako nawigacja. Choć zdarzało mi
    się na szybko coś tam mu wstukać, żeby po prostu zorientować się gdzie
    dany adres jest, jak już niemalże byłem na miejscu. Ostatnio dawno na
    nim nie jechałem, jako nawigacji, więc musiałbym spróbować czy coś się
    zmieniło na plus.

    Pzdr

    --
    /__/_* /