    From: maniek4 <r...@a...tyb>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG O google maps tym razem
    Date: Tue, 29 Aug 2017 14:47:18 +0200

    W dniu 2017-08-01 o 23:11, Adam Sz. pisze:

    > Moim zdaniem to slaby / niedobrze dzialajacy GPS w telefonie. Zle poda
    > aktualna pozycje i mapa sie gubi. Bo watpie, ze taka trase wytycza odrazu
    > zle - jezeli tak to niech ktos pokaze na maps.google.com jakas trase z
    > punktu A do B, gdzie google robi taki manewr.
    >
    > Mi sie nigdy nie zdarzaja takie akcje ale tez telefonu w paczce czipsow
    > nie znalazlem ;)

    Płosze bałdzo. Ostatni weekendowy wyjazd. Trasa S7 w kierunku Krakowa,
    niestety nie pamietam w ktorym miejscu:

    https://zapodaj.net/08b0e1a30ba8c.jpg.html
    https://zapodaj.net/b869e5f4151e2.jpg.html

    Ze zdjec trudno sie zorientowac gdzie to jest, bo jakosc mizerna z uwagi
    na fotografowanie pzy predkosci autostradowej. Panie wybacza.
    Jednak jakosc nie jest tu najwazniejsza. Wystarczajaco dobrze widac
    kolko jakie kaze zrobic nawigacja, by wrocic na te sama droge. Takie cos
    dzieje sie w trakcie jazdy. Prosta droga i nie wiadomo skad cos takiego.
    Sprawa druga - okolice Radomia w kierunku do Warszawy nawigacja kaze
    skrecac a to w lewo, a to w prawo w kompletnie niezrozumialych
    miejscach, gdzie sa tylko cztery pasy i nie wyglada na to, zeby tam
    kiedykolwiek bylo jakies skrzyzowanie.
    Sprawa trzecia - Lotnisko w Balicach dane bylo mi ogladac dwa razy kilku
    kilometrowym kolkiem od strony Ojcowa, bo nawigacja sugeruje zjazd na
    drugie rondo przy terminalu, gdzie trzeba zjechac na pierwszym. Kiedy
    patrzylem na mape to w ogole nie rozumiem czemu nawigacja prowadzila
    takimi pipidowami od samego Ojcowa, gdzie dwa samochody maja spore
    trudnosci sie minac, kiedy stamtad prowadzi wlasciwie prosta droga.
    Niech bedzie, ze to przez korki wyladowalem na jakichs rondach, zamiast
    na prostej jak drut drodze od samego parku.
    Takie rzeczy dzieja sie w czasie jazdy. Niby wszystko ustawione, Trasa
    przejrzana, a w trakcie wychodza takie kwiatki. Jest sie wtedy totalnie
    zaskoczonym na zatloczonej, kilkupasmowej jezdni w obcym miescie, stojac
    na lewym pasie a nawigacja mowi skrec w prawo.
    Na zdjeciach telefon Honor 8 bez chipsow.

    Pozdro.. TK