  • Data: 2017-09-05 21:23:19
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-05 o 15:03, Budyń pisze:

    > przewaznie sei przypier..cie kompletnie bez sensu, jakąś alergie na niego macie.

    A w zyciu. W tym watku poszlo o to, ze uzytkownicy sie nie znaja. Ja
    tylko podalem przyklady. No ale i tak wyszlo, ze wina uzytkownika.

    > w jakim sensie nie informuje? dzwiekowym? To i moze tak bo nie słucham - ale na
    ekranie zawsze wszystko jest czytelnie opisane.

    Dobre to jak popychasz sobie lokalnymi drozkami.

    > a o tym zapomnialem, GM nie ma funkcji nawiuj przez. To by sie przydało.

    Mozna dodac cel w srodku. Z miastem moze byc taki problem, ze pokieruje
    gdzies do centrum niepotrzebnie.

    > A wpisywanie w czasie jazdy polega na sciszeniu radia i powiedzeniu na glos gdzie
    ma jechac.

    Moze i tak, ale ja z tym nie gadam. Zdarzaja sie takie same nazwy w
    innym wojewodztwie, wiec takiemu programowaniu nie ufam.

    > mnie tak nigdy nie prowadzil

    Mnie tez, ale ktorys z kolegow o tym pisal.

    > oznakowania sa do dupy - np wieluń powtarze sie ze 6 razy ale tylko raz jest to
    zjazd optymalny.

    No to dzieki, komus moze sie przyda.

    Pozdro.. TK