  • Data: 2016-05-31 12:21:14
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-31 o 11:42, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > Przecież dana fabryka robi dla kilku marek.

    OK. Ale też dana fabryka robi np. ten sam model sprzętu dla różnych
    marek, ale w zależności od tego za ile ta marka potem sprzęt sprzedaje,
    to np. w tym tańszym da badziewną matrycę TN, a w tym droższym np. IPSa itp.
    Także podstawą w telewizorze do porównywania według mnie powinna być
    matryca. Dopiero później cała reszta. Stąd też moje pytanie, czy w obu
    przypadkach był dokładnie ten sam model matrycy.

    Pzdr
    --
    /__/_* /