  • Data: 2016-06-14 15:09:10
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 14:11:10 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Oczywiście, że tak. Gdyby w moim domu odliczyć ratę za kredyt, to
    > mieszkanie w bloku, nawet kawalerka, w której wcześniej mieszkaliśmy,
    > nawet by się nie zbliżyła w kwestii opłacalności do domu.

    Kwestia co to za dom i jak bardzo sie angazujesz, szczegolnie w ogrod.
    Jak chcesz porzadny trawnik to na sama wode wydasz tyle, co czynsz
    w bloku za kawalerke :-)

    Ja mam ~500m2 trawnika o ktory dbam szczegolnie (reszta to trawa pod sadem
    etc - tam nie nawoze i nie podlewam). W miesiacu letnim wypadaloby go
    podlewac co 3 dni czyli 10 razy. Liczmy 8 bo moze deszcz te dwa razy spadnie.
    Na 1m2 lejesz 10l wody czyli na 500m2 = 5m3, czyli w moim przypadku (5pln / m3)
    = 25 pln. Razy 8 = 200 pln miesiecznie za sama wode :) Do tego utrzymanie basenu
    chemia, nawozy, koszenie.

    I tak dalej. Mozesz wszystko wybrukowac, dobrze ocieplic i grzac pompa ciepla
    za 2k / rok i bedziesz mial taniej niz kawalerka ale jak chcesz miec
    piekna zielen przy domu, tarasie etc - to troche to kosztuje :) I jakos
    szczegolnie nie widze w tym nic zlego - zyje sie po to zeby wydawac zarobiona
    kase i cieszyc sie zyciem. Mnie cieszy moja wlasna, zielona i prywatna
    przestrzen i za zadne pieniadze nie zamienilbym tego na mieszkanie w bloku,
    czy kamienicy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.