  • Data: 2016-06-15 20:17:29
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-15 o 19:03, Adam Sz. pisze:

    > No OK ale jak nowosci sa szybciej to znaczy, ze w ogole wszystko jest
    > szybciej ;) To jest VOD, a nie zwykla telewizja wiec jak cos raz trafi
    > to jest dostepne na dlugo do ogladania :)

    Wlasnie o to chodzi. Obejrze jak nie bedzie nic ciekawszego do roboty. :-)

    > A tu sie zgodze i dlatego TV nie ogladam prawie wcale. A jesli chodzi o
    > przezywanie emocji to zapisalem sie na szkolenie motocyklowe na torze za
    > tydzien w niedziele i mysle, ze mnie polykanie zakretow torowo ostro
    > wciagnie :-)

    No i super sprawa. Ja od moturow w zakretach na torze wole jednak cztery
    kolka. Zaraz lato to i weekendowanie na Mazurach sie zacznie. Chwile
    pozniej znow zima. A na te okazje posezonowo kupilem sobie karbonowe
    kije. Jak ktos chce to caly rok jest co robic. A jak ktos nie chce to ma
    tiliwizor z premierami.

    Pozdro.. TK