  • Data: 2016-12-14 22:32:31
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-14 o 19:35, Budyń pisze:
> [...]
    cos tam oplaca sie spoleczenstwu jako calosci to moze i warto tak dzialac. Mimo ze
    trzeba komus zabrac by komus dorzucic - z indywidualnego punktu widzenia moze to
    wygladac gorzej.

    jesli chodzi o podatnikow to sie musze z toba zgodzic

    mogli byc jeszcze bogatsi. Ludzie to widzą, sondaze to potwierdzają.

    > no tak ale zauwaz ze wartosc dodaną generuje tylko stosunkowa niewielka grupa
    społeczenstwa (przedsiebiorcy) a inni ja tylko redystrybuują (urzednicy) lub
    konsumują (emeryci).
    > Podatki nakładane na urzedników i emerytów to fikcja.

    To tym bardziej nie powinno się ich okradać tak jak to robi PIS.

    > a oni od tego skutecznie wieją - dobrze by było gdy podatki były faktycznie liniowe
    - bo na razie biedni placą wiecej niz bogaci (wliczajac zus)

    Dokładnie tak. Podatek powinien być jeden, prosty, liniowy i święty, bez
    odliczeń i bez możliwości kombinowania. Jedna kwota wolna od podatku dla
    wszystkich. Podatki powinny być proste i zrozumiałe dla wszystkich.

    Tak samo jak wynagrodzenie. Nie powinno być jakichś popierdolonych diet,
    bo każdy zapierdala za wynagrodzenie. Moja propozycja jest taka, żeby
    zamiast wynagrodzeń w firmach, zacząć wypłacać diety całkowicie
    zwolnione z podatku.

    Ten kraj jest popierdolony i trzeba to naprawić, ale wymaga to rewolucji
    korwinowskiej. Tylko, że żadna ze świń przy korycie na to nie pozwoli
    żeby ją oderwać od tego koryta. Co tylko się świnie zmienią przy korycie
    to szukają kolejnego sposób jak zapewnić żeby koryto było obfite, a
    żarcia wystarczyło na długo po oderwaniu przez kolejne stado świń.