  • Data: 2016-12-16 20:39:01
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 16 grudnia 2016 20:24:58 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    "https://groups.google.com/forum/#!forum/pl.misc.bud
    owanie"

    > Napisalen z androida- cytat jest. Ale fakt musialen przelaczyc na tryb stacjonarny

    Ano właśnie.
    Jak Kogutek z trybu stacjonarnego pisał do dinozaury usenetu czas tracili na
    upominanie go że cytatów nie tnie. Teraz opierdol dostaje ze nie cytuje. Kto z Google
    korzysta to mu to nie przeszkadza ale są jeszcze tacy co z archaicznych czytników nie
    radzących sobie z tym korzystają i lament bywa.
    Ale np ja wolałem jak zostawiał cytaty- przynajmniej wiedziałem kogo obraża w
    niektórych postach;)