  • Data: 2016-12-17 17:38:55
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Po to zeby miec 500. Nie jestem urzedasem. Na umowe zlecenie pracuje. Praca nie ma
    nic z urzedowaniem. Nawet biurka teraz nie mam, wczesniej mialem do spolki z kilkoma
    innymi osobami. Ostatnio robilem fotki domow do remontu, wczesniej dziur w ulicach.
    Do tego krotki opis stanu technicznego. Wczesniej robilem cos innego ale tez bez
    zadnych wodotryskow. Placa ociera o wolontariat. Mnie pasuje bo mam kontakt z ludzmi,
    urwe sie z domu. Praktycznie cale dorosle zycie bylem rzemieslnikiem, teraz to sie
    inaczej nazywa. Znam takie sztuczki z podatkam ze nawet by Ci do glowy nie przyszlo
    ze tak mozna. Znam ludzi, wiekszosc by gowno spod siebie zjadla. A ty ze jak 200 moze
    ukrasc to nie ukradnie. Pusty smiech mnie ogarnia jak czytam bzdety o uczciwosci
    ludzi. Tutaj tez sa tacy uczciwi inaczej.