  • Data: 2017-01-07 11:42:53
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 7 stycznia 2017 11:33:07 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Fri, 06 Jan 2017 15:30:17 +0100, w
    > <a...@4...com>, "r...@k...pl"

    > Aha -- zapomniałem dodać -- to działo się w... szkole :))

    znaczy sie w szkole wolno obrażać prezydenta? wam lemingi juz sie wszystko
    poprzewracało - jesli nie rządzi właściwa strona to panstwo można zniszczyć -mozna
    zniszczyc szacunek dla instytucji prezydenta itd
    Najciekawsze ze walcząc o "demokrację" można próbować zablokowac parlament czyli
    uciekac sie do metod skrajnie niedemokratycznych.

    b.