  • Data: 2017-01-19 09:51:06
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 23:24:40 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Twoje
    > panaceum na te bolaczki to chyba wprowadzenie caratu, bo mentalnosc
    > postkolonialna. Zupelnie jak bym czytal Putina, ale OK. Masz prawo
    > myslec co chcesz.

    a co ty, masti jestes zeby mi przypisywac wypowiedzi których nie powiedzialem? W
    zyciu pomysl z caratem nie przeszedłby mi do głowy - zatem: to twój pomysl.

    radzą, tak samo dobrze by sobie radzily, gdyby im te jowy rozmontować. To kwestia
    odpowiedzialnosci i patriotyzmu spoleczenstw.

    > No bo, ze nie mieli 100 lat zaborow, drugiej wojny na wlasnej ziemi i
    > czterdziestu lat komunizmu.

    otóż to - dlatego nie jowy są lekarstwem, a raczej jakis proces uczynienia
    społeczenstwa czującego sie gospodarzem we wlasnym kraju mające prawa ale i
    obowiązki. Takim drobnym objawem jest np wprowadzanie w urzedach oświadczen zamiast
    zaswiadczen - obywatel przestaje byc z zalozenia złodziejem.

    b.