  • Data: 2017-01-19 12:04:33
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-19 o 11:51, Budyń pisze:

    > co ty maniek, kryzys masz? Moze dużymi literami i prosto:
    > na postkolonialny syndrom ratunkiem jest "jakis proces uczynienia społeczenstwa
    czującego sie gospodarzem we wlasnym kraju".

    czego jednym z elementow sa jowy, ktorym mowisz nie.

    > Tyle napisałem i nie inaczej, nie napisałem ze ratunkiem sa rządy silnej ręki itp
    bzdury.

    Obecnie mamy twarda reke prezesa. Na dluzsza mete juz to przerabialismy
    i nie wyszlo.

    >zamiast zaswiadczen - obywatel przestaje byc z zalozenia złodziejem.

    > Wprowadzenie oswiadczeń zamiast zaświadczen nie jest ruchem oddolnym a odgórnym.
    > Ale zgadzam sie ze obywatelskie ruchy oddolne mają sens - np grupy rekonstrukcyjne,
    kluby strzeleckie itp.

    > To potencjalnie ciekawe:
    > "Dostrzegamy nadrzędną potrzebę naprawy państwa polskiego, które za sprawą zaborów
    i okupacji przestało służyć wspólnocie narodowej. Zbudowane przez sowieckiego
    okupanta jako narzędzie do utrzymywania Polaków w posłuchu i okradania ich z zasobów
    kraju i owoców ich pracy, po odzyskaniu niepodległości, wskutek zaniechania
    koniecznych zmian, zachowało ten charakter w rękach postpeeerelowskich,
    nomenklaturowych elit, jako narzędzie dominacji nad ogółem społeczeństwa i
    zapewniania sobie przywilejów i zysków. Celem naszym jest odebrania Polski tym elitom
    i stworzenie dla niej elit nowych, kierujących się dobrem całej wspólnoty."
    > http://endecja.pl/o-nas

    > jesli "teraz" rozumiesz jako ostatnie 27lat to zgoda

    Demokracji nie ma jak ludzie nie chodza na wybory. A nie beda chodzic
    jak widza, ze nie maja wplywu. Odeslali osmiorniczki, przyszly
    Misiewiczki. Jak myslisz, jaka bedzie frekwencja w nastepnych wyborach?
    Jak mozna z parlamentu pozbyc sie np. takiej idiotki jak spiewajaca,
    byla ministra sportu, jesli syndyk masy chce ja miec u swego boku w
    nastepnej kadencji?

    Pozdro.. TK