eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNa powietrzną pompę ciepła będzie można dostać do 7 tys. zł dotacji, a na gruntową -- 21 tys. zł. › Re: Na powietrzną pompę ciepła będzie można dostać do 7 tys. zł dotacji, a na gruntową -- 21 tys. zł.
  • Data: 2022-02-16 12:29:14
    Temat: Re: Na powietrzną pompę ciepła będzie można dostać do 7 tys. zł dotacji, a na gruntową -- 21 tys. zł.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.02.2022 10:23, Myjk wrote:
    > Generalnie ten wspólłczynnik jest z dupy, można go sobie wpisać o dowolnej
    > wartości -- to się tylko oświadcza (i potwierdza oświadczeniem po budowie
    > przez kierbuda) i jest prawdą póki ktoś z urzędu tego nie sprawdzi. Ja
    > pisałem o realnej wartości, już zweryfikowanej w praktyce.

    Ano jest dziwny. Często wyjdzie mniejszy dla kotła na drewno niż PC. Co
    nie zmienia tego że na ten poziom 55 tej wartości to trzeba by się
    nagimnastykować w papierach i powymyślać że się wodę z kibla i spod
    prysznica łącznie z deszczówką odzyskuje.

    Nie mam pojęcia czy to ktoś realnie potem sprawdzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz