  • Data: 2010-11-21 17:25:18
    Temat: Re: Naczynie wzbiorcze CWU - czy może stać "na głowie"?
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:icbapq$a9v$1@node1.news.atman.pl...

    > Zazwyczaj wiąże sie tylko ze "spuszczeniem" ciśnienia. Robi się to raz na
    > ochnaście lat więc nie warto sobie głowy zawracać a zaworu przed naczyniem
    > jako urządzeniem bezpieczeństwa dawać się nie powinno.

    Też tak wyczytałem gdzieś i chodzi o to aby np. jakiś dzieciak czy ktoś nie
    w temacie nie bawił się i nie przestawił włączając tym sposobem odliczenie
    zegara do explozji zbiornika.
    Ale. W innym miejscu w necie napotkałem się na ofertę pewnej firmy
    produkującej naczynia i w ofercie są zestawy przyłączeniowe do zbiorników
    wyrównawczych z zaworem odcinającym oraz z odpowietrznikiem.
    Wniosek dla mnie jest jeden. Chyba wolno ale ja bym zaworu nie dawał.

    Marek