  • Data: 2016-11-12 18:09:36
    Temat: Re: Najczęściej popełniane błędy...
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Nov 2016 14:19:11 +0100, KIKI <n...@e...il> wrote:
    > Mnie się nie chciało pisać po prosyu, czytać czytałem od czasu do
    czasu :-)
    > Ale jak widzisz oni są wszyscy mądrzejsi :-) Wietrzą mur i izolację
    od
    > spodu i setki innych rzeczy.
    > Jak czasem komuś zwracałem uwagę to się pluł zaraz, że się
    wpierdalam
    > :-) Kaszubi lokalni tacy są. Nie przemówisz im do rozumu.

    A co sądzisz o W. Rudolfie.(naczelny muratora i.Ładnego domu). Przez
    kilka.lat Podolska robiła z nim programy, głównie dotyczyły budowy
    domów energooszczędnych. Miał mocno niepopularne (wśród
    fachowców-wykonawców) zasady budowy, np. izolacja posadzki od gruntu
    50cm styro a nie 10-15 jak się kładzie. Głównie opowiadał o tej
    swojej nierównej walce z wykonawcami, którzy przyzwyczajeni do
    oklepanego wylonastwa robią ciągle tak samo (czyt. źle).

    --
    Marek