eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieliRe: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
  • Data: 2022-02-04 23:56:46
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 4 lutego 2022 o 22:16:06 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    > To zależy ile się ma lat i na ile lat się bierze kredyt.
    >
    > 70-latkowi nikt nie da kredytu na 35 czy nawet na 25 lat.
    >
    > Tym bardziej Zenek jest w czarnej d...., bo jak nowy pan "pogoni mu
    > kota" to Zenuś będzie musiał iść pod most lub całą emeryturę oddawać
    > nowemu panu, bo nikt mu nie da kredytu.
    >
    > Nie sądzę, aby Zenuś posiadał zbyt duże oszczędności i trzymał w
    > skarpecie gotówkę za którą jest w stanie kupić chałupę. Nieruchomości
    > także nie posiada, bo by się nimi chwalił i nie byłby tak cięty na
    > burżujów. Trzymanie gotówki w banku czy w skarpecie to największa
> [...]
    Żałosny jesteś jak sprane dziurawe majtki? Ty się śmiejesz dzisiaj a ja za 5 lat z
    ciebie będę się nabijał.Taki będzie z ciebie właściciel ziemski co jako pierwszy
    straci na nieruchomości. Nawet jak nie będziesz potrzebował sprzedać to dobrego
    samopoczucia mieć nie będzie będziesz mieszkając w czymś co miało być warte milion a
    jest warte w porywach dwieście tysięcy.