    From: SkiMir <p...@M...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Największe absurdy, śmieszne...
    Date: Mon, 26 Mar 2012 20:28:18 +0200

    W dniu 2012-03-26 10:28, Ariusz pisze:
    > Penie każdy miał do czynienia z głupotą, która powalała, śmieszyła, wk...

    Projektant to podstawa!!!

    Miałem w projekcie terivę a nad garażem strop drewniany.
    Chciałem zrobić monolit więc poszedłem za radą kierbuda do
    "projektanta". Omówiliśmy szczegóły...
    Za tydzień ładny projekt zbrojenia mam w ręku.
    Do roboty.
    Strzemiona zamówiłem gotowe pod wymiar.
    Jest belka ukryta częściowo w stropie, podana szerokość więc wykonujemy
    szalunek.
    Wszystko niby OK, belka dołem zbrojona 10 prętów fi16. Podczas skręcania
    zbrojenia szybko doszliśmy do wniosku, że te pręty włożone w strzemiona
    utworzą prawie monolit przez który nie przeleje się beton...

    Więcej absurdów?
    Nie ma problemu, każdy papier załatwiałem sam, dopilnowywałem każdego
    etapu budowy, wykonuję sam wiele rzeczy więc po drodze natrafiłem na
    cały stos absurdów.

    --
    M.