  • Data: 2013-06-17 21:22:45
    Temat: Re: Nic tylko marudzicie na fachowców
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Chałupa na pewno spartolona ale czy do rozbiórki to nie wiem...

    A zaufalbys schodom z cegly?, sciany jesli zaprawa jest taka jak
    wyglada, to obawiam sie, ze od kichniecia moze sie przewrocic. Jesli ta
    sama ekipa robila fundament, to juz chyba lepiej rozebrac co sie da,
    przykryc reszte ziemia, posadzic trawke i postawic chalupe w innym miejscu.
    Swoja droga to trzeba byc cholernie bogatym, zeby nie odwiedzic budowy
    ani razu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa