  • Data: 2013-11-13 10:44:46
    Temat: Re: Nie chcą mi odebrać gazu :)
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:l5vc35$jv6$1@node1.news.atman.pl...
    >W marcu dostałem pozwolenie na budowę instalacji gazowej.
    >
    > Zakończyłem "przed chwilą".
    >
    > Zadowolony bylem wczoraj w nadzorze tu niespodzialna "nie dobiera się
    > instalacji gazowych, proszę trzymać odkumentacje w domu w razie kontroli".
    >
    > Hę? Kierownik budowy nic nie wspomniał o takich zmianach. Panienka z
    > okienka nastawiona z lekka bojowo, więc nie pytałem.
    >
    > Pytam więc na internetach :) Czy ostatnio coś się zmieniło w tej kwestii?
    > Faktycznie nie trzeba już? Pytam kontrolnie, bo kiedyś dałem wiarę opini
    > słownej inspektoratu w innych okolicznościach i dobrze że się dopytałem w
> [...]

    He?
    I co, jak przyjdzie kontrola i Ci dowala np. 5k mandatu to sie powolasz na
    panienke z okienka?
    Niech kierbud zglosi zakonczenie robot i juz.
    Dostaniesz jakas odpowiedz i bedziesz kryty...
    Nie wiem czy sie cos pozmienialo
    pewnie zaraz ktos cos napisze ale dla mnie to wszystko brzmi bezsensownie...

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl