  • Data: 2014-02-22 22:44:54
    Temat: Re: Nie daj się oszustom!
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 10:21:40 +0100, adam napisał(a):

    > Czy wiesz jak rozwiązywałem umowę z Tepsą?
    > W umowie był mój adres 23 m. 7
    > W rozwiązaniu napisałem 23 m 7
    > Odrzucili, bo adresy się nie zgadzają. Chodziło o brak tej kropki po m
    > I tak trzy razy, za czwartym przeszło. I to jest OK?

    Jak najbardziej OK, przecież to działa w obie strony - znam przypadek
    skutecznego wycofania darowizny nieruchomości dla członka najbliższej
    rodziny, ponieważ w umowie maszynistka (kiedyś były takie osoby, nie było
    drukarek komputerowych) zrobiła maleńki błąd w nazwisku radcy prawnego,
    przed którym ta umowa była podpisywana. Tak więc nie buntuj się, bo taka
    fajna pomyłeczka może zadziałać kiedyś na Twoją korzyść 33333-)