  • Data: 2016-05-13 15:33:30
    Temat: Re: Nie działaja piloty od bramy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-13 o 14:57, robek pisze:
    > i wlasnie to jest dziwne ze w jednym czasie przestały dzialac te piloty,
    > a skrzynek mam dwie, to moze jakby cos przemoklo w jednej skrzynce to
    > druga by dziala
    > a jaki jest koszt naprawy ew kupienia tego drugiego odbiornika jak
    > mowisz ze sa dwa oryginalny i do kodowania

    Zadajesz pytania na poziomie pięciolatka.
    Na prośby o pokazanie pilota odpowiadasz linkiem do wyszukiwarki z
    "podobnym pilotem". Nie jesteś w stanie nawet podać albo sfotografować
    ani płytki pilota, ani odbiornika. Na pytanie o odbiornik reagujesz:

    W dniu 2016-05-13 o 14:49, robek pisze:
    > ale ktory jest ten odbiornik? ta zółta lampka z antenka? czy ta skrzynka
    > co jest na dole ?

    Wiesz co, może zaczekaj, aż Twój tato wróci z pracy ;) albo rzeczywiście
    poczekaj na kogoś, kto chociażby odróżnia żarówkę od antenki ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam