  • Data: 2015-09-06 21:59:50
    Temat: Re: Nie o budowaniu ale o klejeniu;)
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 września 2015 21:51:42 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Znaczy wyprofilowany spinacz wkręcasz zamiast grota do lutownicy, wtapiasz itp?

    Nie nie nie nie, to bym rownie dobrze mogl zrobic grotem lutownicy. Ale z tego
    co zauwazylem w wiekszosci takie "spawanie" plastikow w ogole sie nie trzyma.

    Po prostu wtapiam grotem lutownicy wyprofilowany spinacz wglab plastikowego
    elementu. Musisz wtapiac pokolei powolutku - tak ze spinacz chowa sie ~1-2mm
    w elemencie. Jak sie caly schowa to "zaciagasz" goracym grotem plastik - tak,
    ze spinacz znika w otchlani naprawianego elementu :-)

    Zwykle wtapiam z obu stron, a jak mi sie nie chce albo element nie jest zbyt
    gruby to patrze na to jak na konstrukcje zelbetowa - z ktorej strony element
    bedzie podlegal rozciaganiu - z tej strony wtapiam spinacz :)

    No i zawsze dobrze jest koncowki pozaginac - tak zeby nie wkleic prostego
    drucika - bo samo przyleganie drucika do plastiku moze nie byc zbyt mocne
    i element moglby sie rozsunac.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.