  • Data: 2012-03-01 12:22:33
    Temat: Re: Nie zagęszczony piasek pod wylewkami. Co robić.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >W dniu czwartek, 1 marca 2012, 12:44:53 UTC+1 użytkownik Robert G napisał:

    > Kogo zatem skarżyć??

    Wykonawce. Ale co to da? Z tego co pamietam to Kiki nawet któremuś ze swoich
    wykonawców na hipoteke siadł ale oprócz satysfakcji niewiele uzyskał.

    Wątki takie jak ten i sasiedni bruneta powinny być obowiazkowa lektura dla wszytkich
    którzy planuja kupno nieruchomości od developera czy chociażby zlecenie budowy i nie
    pilnowanie samemu a zaufanie firmie i kierbudowi.
    Mój znajomy ma firme budowlaną, kupił od rolnika w pobliskiej wiosce kilka hektarów
    zioemi i docelowo wybuduje tam 22 domy+ sklep. dwa juz wybudowane i sprzedane dwa
    kolejne buduje.
    Za darmo może bym się skusił, ale pieniędzy za taki dom to bym nie zapłacił. Buduje
    typowo jak developer czyli najtańsze materiały,(teraz w hurtowniach po zimie sporo
    przecenionych, przewterminowanych materiałów jest to on je wykupuje).
    Ale jak już dom stoi to pierwsze co to robi ładna elewację, kostke, płot, tuje itp.
    Bo ludzie kupuja oczami;) W srodku tzw stan developerski czyli gołe mury+ tynk. Ceny
    ma niskie więc i nabywcy sa. Ja jednak rzekłby jelenie;)