  • Data: 2012-03-01 12:57:31
    Temat: Re: Nie zagęszczony piasek pod wylewkami. Co robić.
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Wątki takie jak ten i sasiedni bruneta powinny być obowiazkowa lektura dla
    wszytkich którzy planuja kupno nieruchomości od developera czy chociażby zlecenie
    budowy i nie pilnowanie samemu a zaufanie firmie i kierbudowi.
    > Mój znajomy ma firme budowlaną, kupił od rolnika w pobliskiej wiosce kilka hektarów
    zioemi i docelowo wybuduje tam 22 domy+ sklep. dwa juz wybudowane i sprzedane dwa
    kolejne buduje.

    Nie generalizuj ...

    Wszystko zależy od wykonawcy. Nie wrzucaj wszystkich wykonawców i deweloperów do
    jednego worka.

    Są uczciwi którzy budują fachowo i są partacze.

    Tacy którzy budują buble szybciej czy później wypadną z rynku.
    Budowanie przez dewelopera badziewi i to na osiedlu domków szybko skończy się źle dla
    niego ...

    Ja sam zanim zdecydowałem się na to aby deweloper wybudował mi dom w stanie
    deweloperskim najpierw przeszedłem się po mieszkańcach którzy już tam mieszkają ...

    To jest gigantyczna baza informacji. Niezadowolony klient wszystko powie i pokaże. To
    najlepsza reklama i antyreklama ...

    Deweloper budował na tym samym osiedlu co mieszkam jeszcze dwa domy. Jeden był dla
    samego developera , drugi dla jego siostry. Oba były budowane tak samo i z tych
    samych materiałów jak mój ...