eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsiRe: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Date: Thu, 30 Dec 2010 18:45:41 +0100
    <4d15daf8$0$2420$65785112@news.neostrada.pl> <if878e$8n1$1@news.onet.pl>
    <4d18746b$0$2424$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d187fc1$0$2421$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d19d317$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d19db02$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d19e051$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d19e733$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d19ef7b$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d19f6e3$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d19fe78$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifd581$1tdn$1@news2.ipartners.pl>
    <4d1a24be$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifd9jh$1vmn$1@news2.ipartners.pl> <ifg2tt$to2$1@news.onet.pl>
    <4d1bc891$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>

    news:4d1bc891$0$2494$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wiesz, że montując bojler ciśnieniowo MUSI BYĆ zawór bezpieczeństwa?

    Nie wiedziałem, bo ja to jestem z tych instalatorów co "nic nie wiom i
    pierdzielom robote". Toś mnie oświecił geniuszu ;D

    > Bo bezciśnieniowo o ile wiem to niekoniecznie.

    Wróć człowieczku i przeczytaj o czuym jest dyskusja. Nie piszemy o wodzie
    kotłowej, zasilającej bojler wciewpło z kotła, lecz o wodzie użytkowej tj.
    tej, którą sobie myjesz pupę.

    > To po co ta rozmowa? Dlaczego rażący błąd w jednej instalacji jest
    > argumentem na sytuację z INNĄ, poprawną instalacją?

    To Ty stawiasz jakieś chore argumenty i chcesz oszczędzać na zaworach
    bezpieczeństwa oraz na naczyniach przeponowych po stronie wody użytkowej.
    Jeszcze raz powtarzam "woda użytkowa" toi jest ta, którą sobie myjesz pupę.
    My Ci cały czas tłumaczymy, że tu nie zaoszczędzisz, bo grozi to conajmniej
    szybkim uszkodzeniem bojlera, a może nawet śmiercią.