  • Data: 2010-01-25 22:21:34
    Temat: Re: No bylo -24 :-) Jak tam C.O. sie spisuje?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:hjkonu$jgp$1@news.interia.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie taką masz charakterystykę pieca,
    > że kiedyś musi przejść na wyższą moc
    > - zwłaszcza przy większym budynku / ilości wody w instalacji.

    A no musi, musi niezaleznie od kotla. Przychodzi moment, ze te 6kW to za
    malo. :-(

    > Ew. kombinacje przy przesuwaniu krzywej / mocy / dmuchawie ?

    Nic nie da. Zapas mocy jest duzy, temp. wody w podlogowce 21 - 22C przy -25
    na zewnatrz (dzis wieczorem), w domu 8,5C tyle ile zadane. Jedynym wyjsciem
    bylo by zmniejszenie mrozu na zewnatrz, ale jeszcze nie mam do tego
    sterownika. :-) W ogole to juz przesadzaja z tym mrozem...

    Pozdro.. TK