  • Data: 2009-07-15 18:11:05
    Temat: Re: No i konflikt z wykonawcą
    Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki <c...@v...ts> napisał(a):

> [...]
    > uszkadzanie ani na pęknięcia ani na odpadanie tynku.
    >
    > Inwestor zgłasza uwagę na nieprawidłowe, niezgodne ze sztuką budowlaną,
    > wykonanie tej czynności.
    >
    > Na wszystkie wykonane usługi udzielam 10 lat gwarancji, w szczególności
    > gwarantuję,
    > że zakwestionowany przez inwestora sposób montażu kątowników narożnikowych
    > bez ich wtapiania
    > w warstwę kleju nie doprowadzi do pękania narożników i/lub odpadania tynku
    > tych miejscach.
    > Wszelkie usterki wynikłe z tego tytułu i będące następstwem
    brakuje czego..?(sic!) zobowiązuję się
    > usunąć na własny koszt w terminie 30 dni
    > od daty ich zgłoszenia.

    oglądam i oczy przecieram.. Taka forma umowy i skonstruowanej przez
    Ciebie gwarancji świadczy niechybnie, że w nic i nikomu juz nie wierzysz.
    Umowa o wykonanie robót(umowa o dzieło) ma istotne postanowienia(są dostepne
    wzory umów!), ale nie przesadzałbym z tak szczegółowo i maniakalnie
    formułowanymi zwrotami. Kiki, staniesz się przez te podejscie neurotykiem i
    wszędzie będziesz widział spisek, zło.. Jezeli masz kłopoty z ekipą(ami),
    napisz kazdą z umów o dzieło w punktach dot.istotnych postanowień i etapami
    sprawdż -na spokojnie ich realizację. Epatowanie taką zawzietością i
    pedanterią doprowadzi Cię do wykończenia. A Ty masz się cieszyć domem i
    zyciem. Przepraszam za wtręt (sam 15 i więcej lat temu starałem się być
    mądrzejszy od budowlańców, co to dopiero otwierali buzie na nowe..), ale to
    był początek nowych technologii a i ja sie dość szybko z tego wyleczyłem.
    Pózniej juz dobierałem ekipy wykonawców pod katem ich fachowości, a samemu
    wzbogacałem swoją praktyczną(kilka własnych urlopów na budowach dookoła
    Paryza) i teoretyczną wiedzę, by iść torem Zbieznym z wykonawcami.Wiele
    robót wykonczeniowych zwłaszcza w drewnie i ociepleniu zewnętrznym zrobiłem
    samemu i wtedy jeszcze bardziej zrozumiałem, że budowę należy skończyć w
    pokoju z innymi.Życie poza budową domu jest zbyt piękne1
    PozdrawiaM