    From: Rick <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No i mialem racje z ta welna
    Date: Sun, 10 Jan 2010 11:59:12 +0100

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > 7.5m wystarcza do 99% domów ze skośnym czy płąskim dachem. :)
    >

    > no i jeszcze jest moje rozwiązanie :)
    >
    > styropian na deskowaniu.

    A takie coś zadziała ? Dach dwuspadowy z membraną, krokwie co 80 cm. Pomiędzy krokwie
    wkładamy XPS o szerokości 60cm. Pozostałe 20 cm wypełniamy 2x10cm wełny w płytach,
    przy czym paski wełny są ułożone między krokwią a XPS. Druga warstwa to sam styro.
    Uzyskujemy dzięki temu szczelne wypełnienie przestrzeni, niewrażliwe na ewentualną
    pracę więźby.
    Pozdr
    Rick