    Subject: Re: No to się zapieniłem ...
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Date: Sun, 6 Dec 2015 11:41:14 +0100

    On 2015-12-06 09:44, Budyń wrote:
    > daj no fotki po robocie - i cene, az sie boje pytac :)

    Fotki wrzucę we środę. A cena jest taka, że sam się boję ;-)

    A tak na poważnie to lekko poniżej 500 plz za m3 piany.

    Tanio nie jest. Ale jak uwzględnisz parametry obu ociepleń, trwałość
    parametrów, koszty (porządnej) robocizny przy wełnie i fakt, że pomimo
    najlepszego nadzoru i tak Ci mogą spieprzyć ocieplenie to nawet
    niespecjalnie długo się zastanawiałem.

    A i przy ewentualnej awarii dachu wełnę najczęściej masz do wymiany.
    Natomiast pianka (u mnie akurat otwartokomórkowa) przeżyje.

    BTW, można oczywiście zrobić taniej, ale efekty mogą być takie Kris
    zacytował.

    Piotrek