    From: Areq <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Normy związane z ogrzewaniem?
    Date: Mon, 27 Jul 2009 07:15:12 -0700 (PDT)

    On 24 Lip, 15:19, slaweks <s...@s...cz> wrote:
    > On 24 Lip, 14:06, Areq <a...@g...com> wrote:
    > Zależy czy to co robisz to robisz dla siebie czy dla kogoś.
    > Jeśli dla siebie to nie ma. Jeżeli dla kogoś to jest norma
    > określająca minimalne temperatury w pomieszczeniach.

    Ktos dla mnie i nie robi tylko jest już zrobione.
    Caly problem polega na tym, ze chce wymusic na spoldzielni zmiane
    kaloryferow poniewaz sam nie moge tego zrobic (zrobilbym ale nie
    dostane pozwolenia).

    Mieszkanie 65m2 o wysokości 3,5m ma tylko 2 kaloryfery zeliwne, każdy
    o dlugości 1m kazdy. W zimie jest po prostu bardzo zimno.
    Ostatnio odwiedziłem inne mieszkanie w tej samej kamienicy, a tam na
    mieszkanie 70m2 o wysokości 3m jest 5 takich samych kaloryferow.

    Zastanawiam sie czy rozmawiajac ze spoldzielnia moge sie powolac na
    jakies normy.

    Pozdrawiam
    Arek