    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nośność stropu z Ackermanów
    Date: Mon, 21 Mar 2016 14:11:56 +0100

    W dniu 2016-03-21 o 12:59, Uzytkownik pisze:

    > Poza tym u mnie raczej nie wchodzi w grę, ponieważ góra Ackermana nie
    > jest pusta, lecz wylana jest tam posadzka, na której położony jest parkiet.
    > Jednak znalazłem chyba lepsze rozwiązanie. Kołki przechylne firmy
    > Fischer
    > http://fischer.sklep.pl/mocowanie-k-kd-kdh-kdr-km/18
    0-kd-6-dybel-przechylny.html

    Ale chyba to ma pracować na ścinanie, a nie zrywanie - cytat z w.wym
    strony:
    "Mocowanie KD 5-8, KDH 5-8, KDR 5/6 jak również KM 10 nie mogą być
    instalowane w pozycji skierowanej w dół"

> [...]
    > Drugi profil niestety będzie na suficie, ale w pobliżu pod sufitem
    > znajduje się stalowa rura CO. Profil przypnę stalowymi linkami do tej
    > rury tak, że gdyby się wyrwał z sufitu to całość nie spadnie na głowę
    > lecz zawiśnie na tej rurze. Każdy z profili przytwierdzę dziesięcioma,
    > takimi kołkami. Może się nie urwie :)
    > Niestety pomieszczenie jest dość wysokie 3,20m, a same profile mają masy
    > po ok. 10kg. Gdyby się taki urwał i uderzył w głowę to mogłoby być
    > niewesoło.
    > Jak zakończę ten eksperyment to zdam relację :)

    A nie prościej przebić się jednak na wylot?

    Przewiercić cienkim pilotem, usunąć rozwiercone klepki, rozwiercić strop
    i założyć mocowanie, po czym wkleić odpowiednio wyprofilowane "pod
    brzuchem" klepki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam