eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
  • Data: 2013-01-06 19:38:32
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:kcc9cj$a8q$1@news2.ipartners.pl...

    > Uwzględniano uwzględniano...
    > Jeden klasyczny przykład.
    > Dawniej, pielęgniarka na oddziale miała zrobić zastrzyk pacjentowi to
    > brała [...]

    Sie nie wypowiem, bo nie znam dziedziny.

    > Większośc tych zakładów została sprywatyzowana i jakoś w prywatnych rękach
    > na tych samych maszynach opłaca się produkować.

    No dokladnie. Co to oznacza wg. Ciebie?
    Czemu proces jest odwrotny? Kupiono tanio i produkuje sie nadal, wzgledem
    zrobiono drogo zeby sprzedac tanio? Ale nie, ludziom trzeba bylo zapewnic
    prace, bo jak to tak. Bezrobotni to niech pod Manchatanem w kartonach
    mieszkaja, u nas bedzie obowiazek pracy. A rzad sam sie wyrzywi, czyz nie
    tak?

    > Inne nie miały tego szczęścia. Np. Sądecka cegielnia Biegonice. Została
    > sprywatyzowana aby po latach kupił ją Wienerberg i zatrzymał produkcję.
    > Nie dlatego że się nie opłacało. Dlatego że dawała miejsca pracy w Polsce
    > a nie w Niemczech. stocznia Szczecińska została zamknięta przez Tuska na
    > prośbę Merkel.

    Marek, to wszystko prawda, tylko nie rozumiem czemu idiote mamy nazywac
    cudotworca wylacznie dlatego, ze idioci sa i w naszych czasach.

    > Ja to wiem bardzo dobrze. Pamiętam jak kilka dni po zamknięciu na ARD
    > oglądałem reportarz z jakiejś niemieckiej stoczni w którym robotnicy
    > dziękowali Merkel za uratowanie ich stoczni przed kryzysem poprzez
    > doprowadzenie do zamknięcia stoczni w Polsce. Takie wpros słowa były.
    > I znów masz swoją ekonomię.

    Ekonomia to nauka o rzadkosci, a nie o polityce Marku.
    Sam wyzej pisales jak to nie produkowano czegos zeby nie urazic wschodniego
    brata. Co za roznica wschod, czy zachod. c..uj zawsze jest c..jem.