eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
  • Data: 2013-01-06 22:08:36
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:kcco51$h4b$1@news2.ipartners.pl...

    > Cukier zdrożał o 20gr. W zasadzie drożały tylko dobra konsumpcyjne te
    > ogólne w sklepach i w zasadzie nie za Gierka.
    > Ceny lokomotyw i dźwigów portowych stały w miejscu.

    Owszem drozaly dla Ciebie, bo inflacje liczy sie przeciez wg. koszyka dobr.
    Gdyby sie nie liczylo to nie wiedzieli bysmy, ze mamy inflacje. Problem w
    tym, ze tych podwyzek nie przenoszono na przemysl. Zobacz jaka paranoiczna
    sytuacja. Kupowales duzego fjuta w fabryce i sprzedawales trzy razy drozej
    na gieldzie nastepnego dnia. To ile on powinien kosztowac?

    > Oj Maniek. Ty cały czas piszesz nie o epoce Gierka.

    Gierek i pozniej to jego poklosie. Wybudowano fabryki z gory skazane na
    upadek w tamtym systemie ekonomicznym. Nie chce mi sie szukac kto wpadl na
    pomysl cen urzedowych. Juz sam pomysl w szerszym spojrzeniu byl utopia.
    Dzis buduje sie nie dlatego zeby bylo, a dlatego, ze jest taka potrzeba.
    Jest popyt, sa w tym pieniadze to i podaz bedzie, ale tylko taka jaka rynek
    potrzebuje. To prosta gra popytu i podazy.

    Pozdro.. TK