eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
  • Data: 2013-01-07 11:40:57
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kce724$km1$1@news.task.gda.pl...

    > Niestety tak. Jak cos jest poza rachunkiem ekonomicznym to nie jest
    > realne. Spytam po raz drugi, skoro bylo tak dobrze, to czemu bylo tak zle?
    > Gdzie sie podzialy te zyski Twoim zdaniem? Bo wszystko wyglada niestety
    > tak, ze ich nie bylo zbyt wiele. Produkowano i owszem, ludzie pracowali,
    > to gdzie te pieniadze z eksportu? Czemu po Gierku polki zrobily sie puste?
    > Moze dlatego, ze okazalo sie, ze pieniedzy wcale nie ma zbyt wiele?

    Gdzie są zyski amber gold i wszystkich poprzednich? Gdzie są 2mld dolarów z
    funduszu FOZ?

    > Gdyby tak dzialaly to nie trzeba byloby sprzedawac. A tak z huty zrobiono
    > pietnascie zakladow. Z PKP milion spolek. Kopalnie zamknieto. Zostal
    > Lotos, Orlen, KGHM i PKO BP. Firmy zarabiajace na siebie i generujace
    > zyski. Reszta w wiekszosci nie byla zbyt rentowne.

    Tak tak... Majątek mojego zakładu został sprzedany w cenie złomu. Budynki,
    niby jako ruiny stojące w lesie.
    Jak to się stało że na drugi dzień po sprzedaży produkcja (już prywatna)
    szła cała parą jak dotychczas, na tych samych maszynach, w tym samych
    budynkach a facet który to kupił jest dzisiaj jednym z bogatszych w kraju i
    ważniejszym producentem?
    W szpitalu zamknięto w magazynach przysyłane przez polonię amerykaństą dary,
    urządzenia medyczne. Miało to być wyposażeniem nowobudowanego szpitala.
    Przeleżały tak przez 10-15 lat po czym zostały zezłomowane i kupione
    przez... lekarzy do swoich prywatnych gabinetów, tymczasem szpital, gdyby
    nie orkiestry Owsiaka nie miałby części wyposażenia do dzisiaj.

    > Chlop zauwazyl, ze mozna z rynku zebrac wiecej dewiz, dajac ludziom w
    > zamian Pewex i niby pieniadz w postaci bonow PKO udajacych dolary. Ot cala
    > filozofia.
    Ale słuszna. Po co zakazywać posiadanie dolara? Dla idei? Na przekór
    zachodowi?

    > Kreatywna ksiegowosc o ktorej pisalem i pomysly na amortyzacje to wlasnie
    > Gierek, nie jakis tam Walesa. To nie mialo prawa dzialac.

    Wałęsa był zmanipulowanym pionkiem szachowym w grze wielkich o wielkei
    pieniądze.

    Marek