eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-18 19:26:29
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 18 maja 2021 o 17:59:59 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Ale dlaczego miałby sie pojawic?
    > Bo znalazłes na allegro szope bez ocieplenia za 55 tysiecy to ci sie
    > wydaje ze za 100tysiecy zaczna powstawac domy na potege?
    > Czy w całym watku pijawiło sie chociaz jedno wyliczenie dajace chociaz
    > pol podstawy do takiego szacowania?
    > Dlaczego ceny domów nagle miałyby spasc? Bo oszczedzisz na kierbudzie i
    > planie?
    > Ja bym bardzo chciał zeby domy staniały ale nie rozumiem, skad
    > przekonanie ze jest na to szansa?

    > O jakich dotacjach mowisz?
> [...]
    Jak gówno nie umie pływać to mówi że woda za rzadka. Nie masz się czego czepić to
    wyciągasz milion samochodów elektrycznych.chcesz o nich pogadać to załóż nowy temat.
    Ten jest o prognozach co do cen nieruchomości jeśli uda się wprowadzić program "dom
    do 70m" w porywach 90. Rząd ma pieniądze na ten program. I dlatego jest duże
    prawdopodobieństwo że się uda. I jak się uda to będę się cieszył bo to oznacza spory
    wzrost gospodarczy. W czarnej dupie są ci co już kupili mieszkanie albo zbudowali
    dom bo ceny nieruchomości spadną. Będą płacili raty od od cen za jakie kupowali
    pomimo że ich własność będzie warta np. połowę tego co zapłacili. Tak jak w USA banki
    zarządają dodatkowego zabezpieczenia. W tym momencie pojawi się nowy masowy inwestor
    który nie ma pieniędzy. A z Ziemi Obiecanej wiadomo że mi się nie ma pieniędzy to
    jest to najlepszy moment żeby zrobić dobry interes. Rząd pożyczy młodym na wkład
    własny. Banki jak dostaną kasę na wkład własny pożycza pieniądze na budowę domu.
    Przez 30 lat niewiele rodzina będzie musiała dołożyć do 500+ żeby spłacać kredyt na
    dom., Zwłaszcza że rząd przewidział jakieś premie za dzieci. Kto w takiej sytuacji
    kupi używany dom albo mieszkanie za tyle co się właścicielowi wydaje że są warte?
    Przy okazji spadną czynsze. Więcej domów jednorodzinnych to mniej wynajętych mieszkań
    w miastach. Do tego niekorzystne prognozy demograficzne spowodują może nie
    wyludnienie miast ale na pewno zauważony spadek najemców. Oczywiście nie stanie się
    to wszystko pojutrze. Ale się stanie bo rząd ma dostatecznie dużo pieniędzy żeby
    program zrobić.