eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 31 May 2021 02:55:58 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 09:39:27 UTC+2 Janusz napisał(a):

> [...]
    > " Taka zapowiedź mogłaby oznaczać, że budowa domów wg nowych regulacji,
    > nie podlegałaby żadnemu nadzorowi. To, co w przypadku standardowej
    > budowy kontroluje i zatwierdza specjalista, czyli kierownik budowy, tu
    > byłoby zależne tylko od własnego widzimisię budującego. Nasuwa się więc
    > pytanie: czy ludzie będą chcieli ryzykować życiem swoim i swoich rodzin
    > zasiedlając domy, które mogłyby nie spełniać podstawowych norm
    > (niewłaściwe materiały, wadliwa technologia, etc.)? A co potem? Czy
    > wybudowane w takim trybie domy dałoby się później sprzedać? Kto chciałby

    ynski-o-budowie-domu-za-100-tys-zl-ile-kosztuje-budo
    wa-domu-70-mkw/xrdy7z1

    > --
    > Janusz
    Jesteście w stanie nieobiektywnie udowodnić różne rzeczy. Pamiętam, nie było to
    wczoraj tylko sporo dawniej, jak byli tacy co pisali że sprzedali mieszkanie dwa
    pokoje 40 m?w wielkiej płycie. I za otrzymane pieniądze zbudowali dom i im jeszcze
    trochę zostało. I ze zrobili interes życia. Jak ZUS obniżył zasiłek pogrzebowy to ci
    od zakładów pogrzebowych twierdzili że się nie da zakopać w nowym limicie. I że
    rozkładające się trupy będą leżały na ulicach. I się zmieścili w nowym limicie.
    Przynajmniej w Łodzi bo trupów na ulicach nie widziałem. Obok siebie są dwa
    warsztaty samochodowe. Jeden się nazywa "warsztat samochodowy' a drugi "Servis".
    Warsztat samochodowy jest w dużym garażu na dwa stanowiska. Nie ma super podnośnika
    jest brudny kanał. W servisie biuro obsługi klienta z darmową kawą. Hala gdzie
    naprawiają w kafelkach itp. Jeżdżę do warsztatu bo ceny niższe i atmosfera
    fajniejsza. Słyszałem że w servisie ceny minimum dwa razy wyższe niż w warsztacie.
    Standard wykonania naprawy taki sam jak w warsztacie. Do tego nic nie naprawiają
    tylko wymieniają na nowe, co też podnosi wysokość rachunku. Do obydwu miejsc są
    podobne kolejki klientów. To że jakaś cipa napisała że u nich coś ileś kosztuje nie
    znaczy że to są najniższe ceny na rynku. Nie wiem co chciałes osięgnąć wklejając
    tekst. Może postarasz się to wytłumaczyć?