eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowyRe: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-06-08 20:59:53
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Tak, to raczej jakiś promil promila (nie doczytałem do końca bzdur
    > drobia). Ja się w każdym razie odnosiłem do braku cegły,
    > literalnie do konstrukcji lekkiej, tak jak budują często na
    > zachodzie, a w US czy Kanadzie to powszechnie.

    > Patrząc na poziom betonu w społeczeńśtwie,
    > to jak napisałem, raczej nie prędko.

    Pytanie dlaczego mieliby sie przestawiac?
    Takie konstrukcje sa duzo tansze?

    > Zdziwiłbyś się.

    Dlaczego?
    Juz nawet moj ojciec zrozumiał (rowniez dzieki waszej edukacji) ze
    trzeba sie przestawic z wegla na gaz.

    > Też byś się zdziwił.

    A to mozliwe. Wyciagam bardzo powierzchowne wnioski z raptem
    kilkudziesieciu domów obejrzanych w ciagu ostatniego roku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji