  • Data: 2015-01-01 23:33:26
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-01 o 23:22, Maciek pisze:
> [...]
    że są nadludźmi, znaczy się lepsza rasa. I uwierzyli.
    > No chyba na tym polega wiara? Na jakich faktach opiera się według Ciebie
    > dowolnie wybrana religia? Tu nie ma faktów, są dogmaty, w które albo
    > wierzysz i jesteś wyznawcą religii, albo nie wierzysz i wyznawcą nie jesteś.

    Nie bardzo rozumiem do czego ma doprowadzic ta dyskusja. Mam sie
    zastanawiac nad psychologicznym fenomenem odniesienia sukcesu przez
    idiote na pare lat? To juz psychologia opisala dosc dawno temu i nie ma
    co odkrykwac. Wiekszosc wyborow w naszym kraju mniej wiecej tak sie
    odbywa. Ale duchowosci, czy czegos glebszego nie widze. Jest tylko
    wytwor popapranca chcacego podbic swiat w imie sobie znanemu celowi, nie
    pierwszy raz przeciez.

    Pozdro.. TK