  • Data: 2015-01-03 11:00:47
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 21:08:20 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Wiara nie ma nic wspólnego z logiką.
    > Wiara to wiara.

    Zgoda. Chodzi mi o to aby nie równać wiary z głupim ciemnogrodem który wierzy i jest
    odporny na fakty i myslenie.

    > Ale i tak choćby był jeden Katolik to będzie uważał, ze jego jedyny głos
    > jest ważniejszy od wszystkich pozostałych, bo tak działa KK.

    Przegłosujecie sobie zdjecie krzyży i niezależnie co on sobie myśli zrobicie to.
    Natomiast masz racje w sensie takim - gdyby wiekszosci przyszło do głowy uchwalic
    prawo do zabijania itd to katolik temu prawu sie nie podporządkuje. Tu masz racją
    -tak działa KK.

    b.