  • Data: 2015-01-04 19:25:52
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-03 o 23:21, Maniek4 pisze:

    > Nie no jasne. Powinny smierdziec, chodzic w porwanych ciuchach i
    > zebrac. Tylko wtedy to bylyby nieroby i tez mialbys argument.

    Mój znajomy był zmuszony zamknąć firmę i obecnie traci dom, który
    przejął bank..
    Jak sądzisz dlaczego?
    Bo został oszukany przez klientów, którzy mu nie zapłacili za wykonaną
    robotę i materiały, które zamontował.
    Nie, nie był partaczem. W swojej dziedzinie jest wyjątkowo dobrym fachowcem.
    Tymi klientami były siostry zakonne, które w ten sposób okazały miłość
    do bliźniego.
    Same zaś prowadzą szkołę dla dzieci bogaczy z wysokim czesnym. Nie
    zarabiają tylko i wyłącznie na swoje utrzymanie, ale "robią kasiorę".

    > Bzdety i tyle.

    Skąd ta pewność, że to bzdet?
    Skąd pewność, że Twój Bóg nie jest bzdetem?