  • Data: 2015-01-12 23:59:54
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 23:50:38 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    rzemieślnikiem. Mastiemu było źle bo jest z rodziny patologicznej.

    i dostałem w spadku kilka mieszkań. Sprzedałem i zabezpieczony finansowo jestem do
    końca życia i jeszcze trochę zostanie.

    > No to Ci chyba dobrze?
    >
    > Pozdro.. TK

    Lepiej być biednym tam gdzie wszyscy są bogaci niż bogatym gdzie są sami biedni.
    Pomimo że mam tyle kasy ile potrzebuję to nie przestałem być człowiekiem i mam
    uczucia. Ogarniająca bieda mnie przeraża.