  • Data: 2015-01-14 11:01:12
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-12 o 23:04, k...@g...com pisze:
    > Nie mam się z czego wykręcać. Osoba fizyczna nie mogła kupić od
    > państwa dolarów w cenie urzędowej w nieograniczonych ilości. Teraz też
    > od państwa osoba fizyczna nie może kupić dolarów w nieograniczonej
    > ilości.
    A czy cała różnica nie polega na tym, że teraz można sobie te dolary
    kupić od przysłowiowego Kowalskiego (że nie wspomnę o prywatnych
    bankach, kantorach itp), a wtedy nie, bo za obrót (nielegalny dodam)
    walutą można było pójść siedzieć? :-> Czy przypadkiem nie było tak, że
    "niepotrzebną" walutę zachodnią trzeba było wymieniać na walutę lokalną?

    Maciek