  • Data: 2015-01-13 10:40:34
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj - karykatury Mahometa
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Aby zbawiać świat trzeba mieć choć trochę "oleju w głowie".
    > Ty natomiast poza typowym trollowaniem nie wnosisz nic merytorycznego do
    > dyskusji.

    I znowu to samo? Palnąłeś bzdurę, zapytałem o paragraf na jej poparcie i
    tyle było merytorycznej dyskusji.

> [...]
    > Był sobie Saddam Husajn, który trzymał za mordę radykalnych islamistów w
    > Iraku. Kiedy radykalni Islamiści zaczęli podskakiwać w Iranie to też im
    > dopierdolił i także złapał za mordę. Pomagali mu w tym USA i ZSRR w obawie
    > przed rozprzestrzenieniem się radykalnego Islamu.
    > USA zamiast współpracować dalej z Saddamem to zaczęli wspierać złodziei z
    > Kuwejtu, którzy okradali złoża ropy naftowej Saddamowi.
    > Ponieważ Saddam nie pozwolił robić z siebie durnia to uderzył na Kuwejt, a
    > Amerykanie go powiesili, bo się bali, że Saddam zacznie dyktować ceny

    Ty tak na poważnie? Cały wywód jest bez sensu, ale ostatnie zdanie które ma
    go uprawdopodobnić to wielka bzdura. Saddam (Irak) nigdy nie mógłby
    kontrolować cen ropy bo miał jej za mało.

    Dalej aż żal czytać.

    Pozdrawiam
    Ergie