  • Data: 2015-01-13 14:00:31
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj - karykatury Mahometa
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m92rc7$4ql$...@d...me...

    > podobnie jak w reszcei świata wszyscy wszystkich najeżdżali. Wszystko
    > zależy od tego jaki okres wybierzesz

    Chodzi mi tylko o to że "najeżdżanie innych" nie jest czymś powszechnym
    wśród muzułmanów. I z tego że jakaś grupka lub grupki cos zrobiły nie wynika
    że mamy się obawiać pozostałych, którzy od lat żyją w pokoju. Oczywiście
    trzeba ze wszystkich sił walczyć z tymi grupkami ale bez stosowania
    odpowiedzialności zbiorowej.

    Pozdrawiam
    Ergie