  • Data: 2013-01-03 11:41:41
    Temat: Re: O fuszerce w modlinie
    Od: 1cm <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 03:37:16 +0100, kiki napisał(a):

    > "1cm" <j...@g...com> wrote in message

    > http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=20644
    9&page=119
    > Mają rację. Zgarneli śmieci po rozbiórce starego pasa i dosypali ten cały
    > syf do betonu po zmieleniu. Tam poprzednio widać kawałek czegoś pod
    > odpryskiem. W poprzednim linku. Ale jazda.

    Gruz ze starego pasa mógł być najwyżej użyty jako podbudowa. Na jedym ze
    zdjęć widać na jaką frakcję jest kruszony, a nawet gdzie sypany. Powodem
    usterek może być niewłaściwe kruszywo użyte do produkcji betonu, ale... no
    bez przesady :)

    jako ciekawostka: http://www.lotnisko.biz/pliki/uszkodzenia.pdf