    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: O fuszerce w modlinie
    Date: Thu, 3 Jan 2013 15:53:50 +0100

    dyskusyjnych:kc44j6$neh$...@d...me...

    > zwłaszcza, że był to działacz UEFA

    Dokładnie :-)
    Ale pseudo-dziennikarze i politycy i tak wiedza, że winny jest Rząd, a my
    Naród mamy się wstydzić bo cały świat się śmieje.

    Swoją drogą to ciekawe, że gdyby ktoś uważał, że wszyscy sąsiedzi go
    obserwują i śledzą z zapartym tchem jak zamyka swoją bramę garażową to
    trafiłby do "czubków". A jak jakiś dziennikarzyna uważa, że cały świat się
    interesuje tym czy na jakiejś imprezie ktoś chciał zamknąć dach czy nie to
    jest cytowany.

    Pozdrawiam
    Ergie