  • Data: 2015-07-20 00:13:37
    Temat: Re: O pszczołach słów kilka
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Jul 2015 06:03:44 +0200, SJS napisał(a):

    > To nie jest tak...
    > Dwa warunki łatwe do spełnienia - wymiana co dwa lata matek - dokładanie
    > węzy przynajmniej 2-5 ramek na poczatku czerwca
    > Zwykle w tym przedziale czasowym zaglądam do uli tak co 7-10 dni i to
    > wystarczy

    Przy 2-3 ulach owszem, jak u mnie, - ale np mój Ojciec przez 20 lat kariery
    miał ich w porywach koło setki, wszystko przy nich robił sam (sporadycznie
    pomagałam), więc siłą rzeczy nie nadążał z wycinaniem mateczników, choć
    matki wymieniał i wszystko inne robił jak trzeba. Początkujący może nie dać
    rady i z 1 ulem.
    --
    XL
    "W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław