eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domO tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł › Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
  • Data: 2011-01-09 11:11:12
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "emarcin" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4d2996a1$0$2505$65785112@news.neostrada.pl...

    > A nie lepiej płacić długo - małą ratę, a gdy "wpadną" pieniądze spłacić
    > część kredytu.

    Lepiej dopóki nieruchomości nie spadają z powodu krachu jak w USA, albo
    gwałtownie rosną stopy procentowe jak wkrótce w Polsce.
    Długi kredyt zamienia wysokość raty na ryzyko.

    > To, że trudno zaplanować pracę i zdrowie na najbliższe 30 lat, jest tak
    > samo trudne
    > jak plany nawet na kilka (kilkanaście) lat.

    Nie. Tak samo jak przewidywanie pogody na 1 dzień jest dużo łatwiejsze niż
    na tydzień.

    > W/g mnie alternatywą zakupu jest wynajem mieszkania.
    > Ratę kredytu należy więc odnosić do tej wielkości.
    > Wolę myślenie - zamiast wynajmować, wolę kupować powoli coś dla siebie.

    Tylko że tak trzeba robić kiedy ceny są niskie, a nie na szczycie spekulacji
    nieruchomościami.

    > To znaczy, że moja księga wieczysta kłamie ;)
    >
    > W tym kraju to już nikomu nie można ufać

    Wiesz jak łatwo bank może zapis w Twojej księdze zmienić? O tak: pstryk. I
    już Cię nie ma.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/